środa, 8 czerwca 2016

Konkurs ChiodoPro na Facebooku!!!




Witam.

To mój pierwszy post na blogu więc proszę być wyrozumiałym dla mnie:-)
Mam dziś dla Was do zaprezentowania bardzo ładne,letnie kolorki lakierów hybrydowych marki ChiodoPro,które wygrałam dzięki konkursowi na Facebooku.

Wygodny pędzelek ułatwia aplikację.Bardzo dobrze utwardzają się w lampie UV.Dodam,że wykonuję tymi lakierami manicure hybrydowy swoim klientkom.Lakiery świetnie utrzymują się na paznokciach.Wybór kolorystyczny po prostu rewelacja:-)

Mam już swoją ,,małą"kolekcję lakierów ChiodoPro ale mimo wszystko tym trzem poświęciłam szczególną uwagę.


ChiodoPro Sotf kolor Lemon Sorbet 189.Dla mnie Super!!!

ChidoPro Soft kolor Pinkfield 186
ChiodoPro kolor Juliy 061
Jak Wam się podobają??

Ceny ChiodoPro Soft 26.90
          ChiodoPro 24.90

Już wkrótce pojawią się na blogu fotki manicuru hybrydowego,który wykonam opisanymi przeze mnie lakierami.

Zapraszam do komentowania:-)
Pozdrawiam Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz